Thursday, July 1, 2010

invisible tears are the hardest to wipe away

Tak sangka boleh berjumpa lagi. Plan nekad dia nak datang Jb semalam, aku buat endah tak endah je. Biasa lah, dia kan selalu cancel last minutes. Sampai lah dia called cakap dah on the way baru aku percaya dia tak cancel lagi kali ini.

See? once the trust is broken, it's very difficult to fix. Encik kekuatan dah kehilangan privilege itu.

We spent some time together. Dia depan mata, tapi aku rasa kami makin jauh. Tak tahu kenapa. Tawar hati mungkin?

Apa-apa pun tujuan dia datang sini semalam, harap-harap berjaya. Promise me you'll survive. That you won't give up, no matter what happens, no matter how hopeless.

Sambil layan ais batu kacang, encik kekuatan tengok buku yang dr.atenchan bagi aku pinjam. Men are from Mars, Women are from Venus. Dia belek-belek dan tersenyum. Apa maksud senyuman itu? Ceh.

By the way, there are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Psstt, let me go please.

dan aku suka ayat bawah ni. Hahaha.

Ask me why I keep on loving you when it's clear that you don't feel the same way for me... the problem is that as much as I can't force you to love me, I can't force myself to stop loving you.

Dia dah tengok segala offer letter aku semua, and he said he proud of me. Oh really? I dont know. Dan sebelum berpisah petang tu, dia pesan macam-macam. Aku pula cakap,

"I sambung study ke, tak sambung study ke..masa tu you takkan tahu i kat mana.."

Dia jawab, "Aten, Biah, Anes ada. I akan cari diorang.."

Wah, yakin nampak diorang akan tolong you? Haha. So my friends, awas!

*Last two weeks, aku janji dengan diri sendiri tak nak post tentang encik kekuatan lagi. Adoi lah cik limau ais. Isk. Tapi tape, ni last kot? *smile

2 comments:

aten chan said...

pergh sejak2 nak amek ielts ni speaking london saje. :p

limau ais said...

buku order online baru smpai ptg tadi. wahaha. kne start study balik ni. da 4 ari masa terbuang sia2. huhu.
btw, itu ayt copy paste bole lahhhhh. kah3x. XD